Pom Pom World

Friday, September 28, 2012 ? 0 Atashinchi ?


Hi , Selamat Malam :')

Hi , Lama jugak tak bukak blog aku ni , Berabukkk dah , haha x) , So , mcm biasalah , Ada banyak benda aku nak crita dalam diari online aku ni  , Hari 28.9 kan ? k , Kenapa dengan tarikh tu kan , k , Satg kami citaaa , Hari isnin baru baru ni semangat bangunn , Satu hari tu tak pernah berhentiiii dok ckap pasaiii diaa tau dengannn mmbe aku x) , Haha , Punyalah dok berharap malam isnin tu dia mai crik aku balek dia berubah mcm dulu lah kan :') , Haha , Nak tau jadi apa :. puyooooo , Lain jadinyaa x) , Hm Hmmm , Malam Tu jugak lah dia tinggaikan aku , Tapi tapi , Eyqa ckap dekat aku apa taw * ekin , aku takmau lah tgok hang break dengan dia * Ya allah , Sayunyaa hati dengaq :(, Kalau lah eyqa tau , Skrg aku dah tadak apa apa lah weh dengan dia :( , Dia ada pegganti yang lebih baik dari aku :') , Pagi petang siang malam aku tak pernah berhenti fikir pasai dia :') , Susah Sangat nak lupakan diaa , Kenapa haaa :(, Bila aku setia ni lah aku dapat , mcm kak yaya ckap , *you deserve better sayang * Oh yeah :) , Aku tau aku kuat , Dah 4 hari aku still dok teringat dia lagi , tapi , ada dia egat aku ? adaa dia cri aku takdak kan , Nampak sah mmg dia dah tak perlukan aku dalam hidup dia skrg :( , Hmmm , Act aku sayang dia , aku rinduuuu nak jumpa dia , nak dengaq sora dia , nak otp dengan dia malam malam , nak dengaq ily yang tak pernah lekang dari mulut dia :( , Tapi skrg dah takdak :') .,Aku paling egat last aku jumpa dia , dia belanjaa aku ice cream sundae choclate dekat mc'd , Aku nak suap dia , dia takmau sbb dia tak suka choclate . Hihi x) ,Alahai , Tapi syg , Kenapa yanggg tu lastttt aku dapat tgok senyuman dia semua :( , Hmm , Weyy , rindunyaa , nyna pun ckap , takpayah lah nak hargai dia , dia betoybtoy tak reti hargai aku :'( . Hm , bila aku setia mesti dpt ceni miaa , Haih , Sbaq sbaq sbaq :( .

\
^
|
|
|
K , hampa nampak tuu :) , Hmmm , aku lemah sgtt skrg :'/ , Hmm . Rinduuu dia wey rinduuu sangt :( , Tapi , Ehhh , Harini 28 . 9 kan ? Kalau tidak kan aku sebulan dah taw dengan dia :( , Alaa , Rinduuunyaaa dia , Hmm , Dia lah yang pandai buat aku senyum , Walaupun dengan perangai diaaa kuat marah , Tapi dia tak pernah sekali pun marah aku taw :') , k syg gilaa mia kat dia , tapi apakan daya jodoh takdak , haha , bodo aih aku niey , tarak kejaa nak mengaharap kat org tak nak dekat aku dah ! serious aku bodo :'| , Errrrr , shit , hm , MALAS nak crita lagi , hmm , bye :'(



(: Pecah kaca pecah simen lepas baca harap komen :)




Older Post